مصاحبه آرشیو خبر ها
جایگاه امره جان در ترافیك بالای هافبك های یووه

جایگاه امره جان در ترافیك بالای هافبك های یووه

 

حضور قابل‌توجه بازیكنان آماده در خط میانی یوونتوس می‌تواند باعث ارتقای سطح كیفی هافبك‌های یوونتوس شود. این بخشی از مهم‌ترین نكاتی است كه امره جان هافبك 25 ساله یوونتوس در گفتگو با روزنامه Corriere dello Sport به آن اشاره كرده است.

 

ما یوونتوس هستیم و طبیعی است كه بازیكنان خوب زیادی در تیم داشته باشیم. در خط میانی 7 نفر هستیم؛ هرچند در نهایت 3 الی 4 نفرمان در زمین حضور خواهیم داشت. همه ما برای انتخاب شدن به عنوان بهترین گزینه حضور در زمین تمام تلاش‌مان را انجام خواهیم داد. این مبارزه به نظر من كاملاً‌ مثبت است چراكه برای حضور در بالاترین سطح مسابقات نیاز به عملكردی با كیفیت دارد و این تلاش باعث ارتقای بازیكنان هم‌پست خواهد شد.
نسبت به سال گذشته یك سرمربی جدید و چندین بازیكن تازه‌وارد به جمع ما پیوسته‌اند، شیوه بازی‌مان نیز تغییر كرده است. در حال حاضر تمرینات به خوبی انجام می‌شود و ما از داشته‌های قبلی‌مان در كنار دستورات تاكتیكی جدید استفاده می‌كنیم. احتمالاً در هر بازی با توجه به تاكتیك تیم حریف و انتخاب مربی، بازیكنان مدنظر در تركیب اصلی قرار خواهند گرفت و این روالی كاملاً عادی است.
وقتی بازیكنی لباس سیاه و سفید یوونتوس را بر تن می‌كند هدف خود را قهرمانی از اسكودتو تا لیگ قهرمانان اروپا قرار می‌دهد. همه بازیكنان یووه خواهان كسب نهمین قهرمانی پیاپی در رقابت‌های سری A هستند و این مهم‌ترین چیزی است كه به آن می‌اندیشند.
اینتر یكی از رقیبان اصلی ما در ایتالیا است. ما بازی خوبی را مقابل این تیم در نانجینگ انجام دادیم و ثابت كردیم كه تیمی یكدست و قدرتمند هستیم؛ با این حال چیزهای فراوانی در طول فصل تغییر می‌كند و باید آماده رویارویی با آنها نیز باشیم.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: